جوک بی تربیتی

رفیق جوک کده به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه! رفیق جوک کده میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من «
خودم زن دارم

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%
یه سری از پسرا هستن
یه جوری یقشونو باز میزارن
انگار میخوان به بچه شیر بدن

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

به یه بنده خدایی میگن جملهءِ دلم هواتو کرده رو به انگلیسی بگو! میگه: my heart Fu_**ck**ed your air

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

من موندم حضرت نوح کجا زندگی میکرده که همه نوع حیوون اونجا بوده
بابا خب مثلا پنگوئن و زرافه و خرس پاندا که تو یه اقلیم نمیگنجند.
یا اینکه سر راه رفته قطب شمال و چین؟!!
احتمالاً هماهنگ کرده مثلاً فلان ساعت سرِ کانالِ سوئز باشید …!!
واقعنا تا حالا بهش فکر نکرده بودم

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

چرا وقتی یه بچه آروق میزنه همه میگن ای جان! جان!
ما آروق میزنیم میگن زهره مار!!


%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

ﻫﻤﻪ ﯼ ﭘﺴﺮﺍ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺴﺘﻦ
.
.

.
.
ﻭ ﺑﻪ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﯼ ﻋﺰﺭﺍﺋﯿﻠﯿﺎﻥ ﻭ
ﺍﺑﻠﯿﺴﯿﺎﻥ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ
ﺷﻮﻧﺪ. ……..
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺟﯿﻐﻐﻎ ﺩﺳﺖ ﺳﻮﻭﻭﻭﺕ
ﻣﻮﻭﻭﻭﻭﻭﺝ ﻣﮑﺰﯾﮑﯽ ﻭ ﺣﻤﺎﯾﺖ
(((((= ~~~~~~

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

شبکه جام جم، داره اذان به افق لس آنجلس پخش میکنه،
مامان بزرگم میگه :اذان تهرانه ؟
میگم :نه لس آنجلسه!
میگه : ۲ زار اگه شعور داشتیا، با اذان شوخی نمیکردی
دیگه باید برم دنبال خانواده واقعیم….

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

ﺍﺩﺩ ﻟﯿﺴﺖ ﭼﯿﺴﺖ؟
.
.
.
.
.
ﻓﻬﺮﺳﺘﯽ ﺍﺳﺖ ﺷﺎﻣﻞ 95 ﺩﺭﺻﺪ ﻫﻮﯾﺞ ﻭ 5 ﺩﺭﺻﺪ ﺩﻭﺳﺖ

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

ساعت ۵ دارم از خونه میرم بیرون میگم ۱۱ میام .بابام میگه حالا خودت به درک اون دختره صاحاب نداره ؟؟؟!!!

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

ﺍﺯ ﺩﻫﻪ ۵۰ﺑﻪ ﻗﺒﻞ:اقدس ، ﺍﮐﺮﻡ، ﻣﻠﻮﮎ، ﺑتوﻝ ،ﮐﻮﮐﺐ، ﺳﮑﯿﻨﻪ ، ﻓﻮﺯﯾﻪ،خدیجه ، عصمت ، ربابﺩﺭ ﺩﻫﻪ ۶۰:ﺯﻫﺮﺍ، ﻓﺎﻃﻤﻪ،زینب ، ﺣﺪﯾﺚ، سهیلا ، ﻟﯿﻼ‌،ﺳﻤﯿﻪ ، محبوبه ، افسانهﺩﺭ ﺩﻫﻪ ۷۰:ﻫﺎﻧﯿﻪ ، مینا ، ﺁﺭﺯﻭ ،ﻣﺮﯾﻢ ، ﺳﺎﺭﺍ ، ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ ، ﮐﯿﻤﯿﺎ ،ﺁﺗﻨﺎﺩﺭ ﺩﻫﻪ ۸۰: ژابیز، ﺁﯾﺴﻮﺩﺍ ،ﮊﯾﻨﻮﺱ، ﺳﯿﻨﻮﺱ ،ﮐﺴﯿﻨﻮﺱ، ﭘﺎﻧﯽ ، ﺷﺎﺩﻧﻮﺵ ، ﭘﺎﺭﺳﯽ ﮐﻼ‌ ، ﺯﻣﺰﻡ، دلستر، آپادیپا …ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺩﺍﺩ ﺩﻫﻪ ۹۰ ﺑﺮﺳﻪ …

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

ﻗﺎﺿﯽ : ﺍﮔﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﯼ ﭘﺪﺭﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ
ﻣﺘﻬﻢ: ﻭﺍﻗﻌﺎ !!!
ﺧﺪﺍ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﮐﻤﺖ ﻧﮑﻨﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺳﻪ ﺳﺎﻝ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﺍﻧﻪ

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

ﺩﺧﺘﺮ : ﺗﻮ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯽﮐﺸﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﻦ ؟
ﭘﺴﺮ: ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ؟!
ﺩﺧﺘﺮ: ﻧﻪ ، ﻓﻘﻂ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ !

%%%%%  جوک بی تربیتی  %%%%

یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرونبهم گفت آرزو کنگفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟خیلی منطقی بود لامصب !

%%%%%  جوک بی تربیتی  %%%%

دختران عزیز توجه کنید !مرده شور اون زیبایی رو ببرن که قراره بعد از حموم هیچی ازش باقی نمی مونه!

%%%%%  جوک بی تربیتی  %%%%

دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه:چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش!!منم بگم پاشو بروگمشوکصافت آشغال ناباب

خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه!

%%%%%  جوک بی تربیتی %%%%

جوک کدهکنار دوستش خوابیده بوده که یهو می گ*وزه. برای اینکه ببینه دوستش خوابه یا بیداره شروع می کنه حرف زدن. می گه: خلیل راستی شما چند تا برادر هستین؟ یارو جواب می ده: اگه گ*وز امشبت منو نکشه، پنج نفریم.

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

این یکیو یه نفر یه جایی (!) نوشته بود:مردم به آرزوشون جامه ی عمل می پوشونن، اما من حتی نتونستم یه شرت بخرم که آرزوم بپوشه!

%%%%%  جوک بی تربیتی %%%%

“عوووووددداااااااااااا” چیست؟ کلمه ای که وقتی شادروان بروسلی میگفت ، زورش 3 برابر می شد!

%%%%%  جوک بی تربیتی  %%%%

دیشب خواب دیدم دارم میرم تو استخر زنونه، تا درو وا کردم گوشه بالای خوابم نوشت: M3-8 بعد(صفحه فیلترینگ) هـم صفحه پیوندها باز شد، یهـو از تو یه مسجد سر درآوردم

%%%%%  جوک بی تربیتی  %%%%


یکی از سئوالایی که این موقع شب ذهنم رو درگیر خودش کرده اینه که چرا سوپرمن شرتشو روی شلوارش میپوشید؟! یکی جوابمو بده دیگه

%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%

تو مراسم ختم یه بنده خدایی می گن : مرحوم وصیت کرده ، سیاه نپوشین . یکی داد میزنه : مرحوم گه خورده ، ما به احترامش می پوشیم


%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%
بچه بودم بابام زد یه کانال خطری بود گفت اوه! زد دومی از اول بدتربود گفت اوووه!! سومی هم همینطور،آخر سر زد تو گوشم گفت پدر سوخته مگه تو درس نداری:|…..
%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%
به رفیق جوک کده میگن خاطره از کودکی داری ؟
میگه آره :
تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه !
تازه یه داداش کوچکتر داشتم اسمش بتمرگ بود !
%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%
وزارت ارشاد شعر اتل متل را بدلایل ذیل ممنوع کرد:
استفاده از کلمات زشت مثل پیستون
2-صدور به هندوستان3-ترویج بدحجابیشعر اصلاح شده:… اتل متل صلوات/ گاو حسن زده قاتهم دست داره هم آستین/گاوشو بردن فلسطینبگیر زن مسلمان/از حزب ا…لبناناسمشو بزار حلیمه/چون چادرش ضخیمهاجماعا صلوات……
%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%
بچه :مامان امروز تو اتاق انتظار بابا ازم خواست از جام بلند شم و جامو بدم به یه خانوم!
مادر: خیلی کار خوبی کردی پسرم!
بچه: ولی آخه من رو پای بابا نشسته بودم
%%%%%  جوک بی تربیتی   %%%%
جوک کدهرفت پیش دکتر گفت : آقای دکتر ، من چند وقته گ*وزم نه صدا داره نه بو…. نمیدونم چرا …
دکتره میگه : خ
وب عزیزم یه گ*وز بده ببینم …جوک کدهمیگوزه بعد دکتره میاد میشینه شروع میکنه به نوشتن …
جوک کدهمیگه : آقای دکتر مشخص شد چی بود …
دکتره میگه : بله یه سمعک برای گوشت نوشتم … یه قطره هم برای بینیت … بیرون رفتی در رو هم باز بزار خفه شدم!!


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: